J.A.G - The last work.

Imorn blir det den sista dagen då jag kan jobba och tjäna de sista pengarna!
Så imorn blir det att slita som ett djur.  Wish me luck!
På torsdag ska jag hem till Nybro igen vilket känns både bra och dåligt.
De senaste dagarna har jag känt mig lite som en ensamvarg här i detta hus. Jag går runt och tänker på helt andra saker än vad jag borde och jag drar mig liksom lite undan. Jag bara önskar att det fanns någon som kunde ställa den enkla frågan, den där frågan som alla nån gång vill höra. 
Och inte att ''jag hörde i din blogg bla bla bla''.. Jag vill att folk ska se att jag inte riktigt är helt okej. Men jag antar att jag är riktigt duktig på att spela glad. 
 
Vad skulle ni vilja att någon sa till er om ni inte mådde riktigt helt okej? 

Puss// Maoolissh♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte alltid förvänta dig att folk ska se allt.

2012-09-26 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0