J.A.G - Blir galen!

I helgen var det Silveryran och jag s¨g Sean Banan, H.E.A.T och hard core superstar för första gången live i mitt liv!
Det var riktigt kul och jag fick många nya vänner från Norge. Vilket även det var riktigt trevligt.
Idag har vi umgåtts inom familjen då det faktiskt bara är 2 dagar tills jag åker hem till lilla Nybro igen... TRIST!
Men men, det ska även bli kul det. 
 
Jag blir galen eftersom att jag inte längre vet hur man byter header... Inte heller bakgrund... 
HJÄLP sökes!...
Älkade fina Norrland. Jag flyttar hit såfort jag får en chans! Jag har t.om hunnit bestämma vilket hus jag vill ta över! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna hyvärinen

Hej, vilken fin header du har, super fin bild på dig där! :) Det är andra gången jag kikar in på din blogg, men ska vi följa varandra med bloglovin’? Om du vill så kan du väl kommentera med vilket nr du blev som följare, så gör jag detsamma på din! Ha en fin dag Anna. Kram

WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2012-10-27 @ 12:00:46
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0