Waiting for an answer...

Det är sånt här som ger mig hopp!
Det som får mig att se frammåt!
Det som får mig att känna mig lika märkvärdig och speciell som alla andra!
Sånna här texter ger mig lycka!
Det överväger det dåliga och kanten mot hoppet blir mindre för varje gång jag ler på riktigt!
Jag ber er att lyssna på denna låten och tänka på hur bra ni faktiskt har det!

Om du mår skit så ska jag finnas där för dig!
Om du vill gråta ska jag vara din axel!
Om du behöver skrika ska jag vara ditt öra!
Om du är arg ska jag vara din kudde!
Men om du helt enkelt faktiskt bara vill skratta och vara glad så lovar jag att finnas där nu som då och bara skratta med dig, för det är det bästa jag kan göra för dig när du är lycklig!
Det spelar ingen roll om du känner mig elle inte,om du älskar mig eller inte,om du hatar mig eller inte,om du ä blyg eller inte!
Var inte rädd för att jag ska försvinna. Jag kommer föralltid att finnas i din närhet när du behöver mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0