i lost the game when i saw you smile

1.Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
absolut

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jadå

3. Fick någon du verkligen känner barn?
inte vad jag vet i alla fall

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?

inte ett enda

6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?

massor

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

3 mars 2010

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
världens finaste människa och jag träffades

9. Vilket var ditt största misstag?
föll för grupptryck

10. Vilket var ditt bästa inköp?

kläder

11. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder helt klart

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Alla underbara människor och en underbar familj som alltid finns där!

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
båda

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?
robin stjernberg, HÅKAN HELLSTRÖM!!!

15. Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort 2011?
bättre, börjar komma på fötter igen.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

bloggen,läxorna,kompisarna,musiken definitivt!

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
bråk,tjaffs och onöda kommentarer...

18. Hur var din julafton?
mycket bra!

19. Blev du kär?

ja

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

kronjuvelerna

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
nope,bara ogillar vissa

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
kommer faktiskt inte ihåg vad den hette:p

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
vet ej, kommer inte på någon

24. Önskade du dig något som du fick?
japp

25. Önskade du dig något som du inte fick?
ja, men jag är lika glad ändå!

26. Vilken var årets bästa film?
haha jag kollar film varje dag så det är tyvärr svårt att bedömma

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Öppnade paket, firade

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
familj,bästa vän

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
ovanlig

30. Vad fick dig att må bra?

allt från himmel till jord!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

vet inte då men nu är det håkan hellström i alla fall!;)

32. Vem saknade du?

min bror..

33. Vilken var din bästa månad?

juli, december

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
de finns det gott om!

35. Hur kommer 2012 att skilja sig från 2011?

Jag ska satsa allt på skolan. Inte bry mig om andras åsikter. Följa min EGEN lilla stig och inte lita på fel personer. Jag ska hitta kärleken. Ah det finns massa saker men om jag ska räkna upp allt så skulle detta inlägget bli alldeless fö långt så det strunar vi i tycker jag ;)

 

Puss!/M

 

 

Liten bild från mammas lilla födelsedag, vilket var ett tag sen men i alla fall!

Det var riktigt mumsigt!:)♥


Kommentarer
Postat av: Natasha

har länkat dig nu

2012-01-16 @ 19:34:45
URL: http://www.nattstad.se/sweetestbitch
Postat av: Sara Lundgren

Länkad! :)

2012-01-16 @ 20:17:42
URL: http://slundgrenen.blogg.se/
Postat av: MyzaaN;

ja & plus att min kompis fick aneroxia men hon märkte ju inte..och dessutom förnekade! Därför är det också bra att du är uppmärksam på din kropp :) kram

2012-01-16 @ 20:20:39
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0