Svar på frågestunden!:)

Här kommer svaren till frågestunden. Jag vet att jag lovade ett videoinlägg men eftersom min webcam inte är så sugen på att fungera så får jag göra det bästa utav det!:-)

1: Vad är ditt fullständiga namn?
Svar: Malin Dahlberg.
2: Vilket är ditt bästa minne?
Svar: När jag fann min första största kärlek.
3: tränar du något? och isåfall vad?
Svar: själv tränar jag inget men jag ska börja träna på gym om någon vecka. Jag är simtränare.
4: Vilken är din favoritmat?
Svar: Jag har ingen speciell favritmat idrekt men jag älskar typ all mat, utom bruna bönor! Men wook är väll en högt älskad maträtt.
5: Vilken är din favoritfilm?
Svar: helt klart ``silver fang´´ eller ``mulan´´, om man kollar tecknade filmer, sen är det massa andra filmer:-).
6: Varför började du blogga?
Svar: Från första början så var det min syster som precis hade skaffat blogg och då ville hon att jag med skulle göra det:-) Så jag antar att det var därför jag började blogga!.
7: Gillar du tjejer?
Svar: Det beror på... Jag älskar ju mina tjejkompisar, men om det gällde förhållandegrejer så är jag rätt osäker.
Jag känner inte att jag hittat den rätta tjejen för mig även om jag sett många tjejer. Den rätta killen har jag däremot hittat, men det var som sagt längesedan. Men jag lovar att återkomma med denna frågan såfort jag har listat ut det själv!
8: Är du modell?
Svar: Nej, men jag har alltid velat bli. Det harvarit en stor dröm sedan jag var liten men jag vill inte få höra alla fel jag gör och därför avviker jag nog från den drömmen.
9: Var bor du?
Svar: Jag bor i en liten stad som kallas Nybro som ligger 3-4 mil utanför Kalmar. En mysig liten håla med lite befolkning och det är nästan aldrig folk på stan efter 9!:-)
10: Hur länge har du bloggat?
Svar: Jag har bloggat sedan 2009, med andra ord, inte speciellt länge eftersom jag började blogga på allvar 2011:-).
11: Tjänar du pengar på din blogg?
Svar: Jag tjänar läsare genom en viss sida men jag vill börja tjäna pengar med:-) kom gärna med tips om olika sidor!:-).
12: Varför skriver du så mycket om kärlek?
Svar: Jag älskar kärlek även när det sårar mig som mest. Även om folk inte tänker på det så använder vi kärleken varje dag! Kärlek behövs för att en människa ska må bra!:-).
13: Hur lyckas du ta så fina bilder? har du en bra kamera?
Svar: Jag antar att jag lyckas ta fina bilder eftersom jag lever mig in i bilderna! Jag har en helt vanlig sony med det objektivet man får till när man köper en kamera:-) Någon gång ska jag köpa en canon eftersom jag har 4 objektiv och en bra blixt till den, det är bara själva kameran som saknas :-P.
14: Vilken är din favoritsport?
Svar: Jag älskar konståkning men har aldrig haft det där modet för att ramla och sedan kliva upp igen, speciellt inte inför helt nya människor:-p
Men jag hoppas att jag en dag ska kunna stå på isen och visa vad jag faktiskt kan :-)!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0