I'm back in the head again!

Förlåt för det ickeuppdaterandet igår men jag satt och stenpluggade och var på träning och sedan var jag ute och sprang!
Riktigt härligt kan jag säga!
Jag är fortfarande inte klar än med allt pluggande, men nu är jag så himla trött på matte att jag inte orkar kolla på boken ens en gång!
Sen har vi även prov imorn och idag har jag gitarrlektion men som jag tyvärr nte hinner gå på..
Ibland känns det som att skolan bara finns till för att vi ungdomar inte ska sitta vid datorn:o
Läxor t.ex... varför ska man lära sig MER än vad man gör i skolan, det är inte ens viktiga saker vi lär oss :p
Men nu ska jag föröka lära mig att göra en videoblogg :)
Men är det någon som vet ett bra program för att göra videobloggar i? :-)
Behöver lite tips och råd tack!:)
Puss!/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0