I lost you like a paper on grades...

Jag saknar dig.
Jag saknar dig som satan!
Jag önskar dig all lycka i himlen!
Jag vill att du ska få ha det bra däruppe,
men du kunde väll åtminstone sagt hej då?
Jag vill ha dig.
Jag måste få dig!
Jag behöver dig här !
Jag vill att du kommer tillbaka!
Jag vill att du kommer ner hit till jorden!
Jag vill att du ska hjälpa mig genom livet igen!
För utan dig...
Utan dig älskade bror!
Så vet jag fan inte vart jag är!
snälla älskade och saknade bror...
Kom tillbaka från himlen!
Jag behöver dig här hos mig!
Du lämnade mig 1 mars 2010 och det går inte en dag utan att jag
tänker på det datumet.
Att jag fick beskedet att min bror inte skulle komma tillbaka................
Vem skulle jag nu skratta med?
Vem skulle jag ringa när jag var ledsen?
Vem skulle kalla mig smeknamn och äta upp allt mitt godis varje gång du va på besök?
Vem skulle göra mig lycklig igen?
Vem skulle se mig som den jag är och inte som någon jag borde varit?
Vem skulle berättade allt som gör mig stark?
Snälla... Jag vet hur det är att vara utan någon man älskar så mycket.. Jag har fått känna smärtan nu..
Jag glömmer dig aldrig kära bror!♥
Hjärtat har jag gjort som ett minne med en kärleksblomma i mitten på våran tomt för att hedra minnet av min bror som blev 25!... 3 dagar innan han skulle fylla 26 fick mamma ett samtal som lydde att hennes son inte skulle komma tillbaka... Fan vad jag saknar dig!♥
Men jag ler och ser framåt och tänker på allt det roliga vi gått igenom tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Meja

<3 Blir tårögd malin... hoppas du har d bra.

<3/ meja

2012-01-23 @ 17:50:21
URL: http://mejaaurw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0