Helgen väntas!!

Hittade sjukt snygga lösnaglar som blivit superfint dekorerade!
Om jag inte får besök av kära Kasper eller om jag träffar sötnosen Matilda så blir det att fixa lite vårnaglar!:-)
Är det någon mer än jag som älskar att dekorera?
Jag älskar att dekorera..mobilskal,naglar,ögonfransar,kläder,kakor.. Ja, helt enkelt allt som blir fint när man dekorerar.. Jag har ju hållt på med sånt ett bra tag nu och det är därför jag är så säker på det jag gör! ;-)
Men nu blir det att sova så jag orkar kliva upp imorn och förshoppningsvis lyckas klara av mitt so prov som jag inte ens har kollat på.. hehe.. oops..
Men det blir även ett inlägg om dagens outfit imorn med om jag tar mig upp ur sängen som sagt..
Så godnatt alla sötnosar och hoppas ni drömmer sött:-)
Puss/M

Kommentarer
Postat av: JW Photography ♥

svar: Låter bra det! =) Ja en som du fotograferat, den får redigeras - svartvitt osv. men bara den inte är för redigerad :) alltså ex. ändra till olika effekter osv. det ska ju se naturligt ut :) Men svartvitt är helt okej! :)



Kram

2012-01-18 @ 22:44:34
URL: http://crossthehills.blogg.se/
Postat av: JW Photography ♥

svar: Jätte kul! :D



Kram

2012-01-18 @ 22:49:29
URL: http://crossthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0