Heeeellu

Hejsan, igår blev det inget ploggande p.ga av Adam åkte hem igår vid halv 2 å då åkte jag hem och sov och sen var jag ute med Kalle,Björn,Stibbe,Nykvist,Amanda(björns tjej), och hennes kopis som jag glömt namnet på.
Idag blir det nog att träffa Kalle en stund och sen ikväll ska jag och bästa vän på lite fest!
Sen ska bästa vän sova hos mig och vi ska nog försöka ta oss ut men det lär väll va omöjligt..
Men nu ade jag tänkt at jag skulle göra mig iordning och sedan be Kalle hämta mig så att vi kan åka nånstans och snacka och dricka cola!
Jag drar nor till Nybro Open en stund ikväll med men vi får se om bästa vän och jag orkar!
Jag och lille storebror i Bulgarien i somras!
You can pretend to be happy,
but the inside will forever feel
the same!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, tack så jättejätte mycket fina du!! Detsamma!

2012-01-15 @ 14:24:45
URL: http://beliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0