Deppmusik, Oboy med grädde, och en stor bit kladdkaka!

Nu ser mitt rum förjävligt ut..
Jag proppar i mig tusentals kalorier som efxisterar i en stor fet kladdkakabit..
Jag har inte pluggat ett skit och det börjar jag få panik för..
Det har inte heller gått en minut utan att jag haft min mobil tillgänglig och smsat konstant!..
Jaha ni.. hur ska detta gå?
Från och med imorn har jag i alla fall bestämt att jag ska gå ut och springa 20 minuter varje dag för att få tillbaka min kondition!:)
Kalle har sagt att han ska springa med mig så han kommer peppa mig det vet jag!:)
Men nu hade jag tänkt att jag skulle lägga in bilderna från min kamera sen nyår å allt sånt där så att ni får se lite bilder! Dock vet jag inte hur dom ser ut så äkna inte med att det kommer så himla fina bilder!;)
Puss!/ M
Om jag även ska informera er så bara måste jag ha en sån här jacka men den fanns inte kvar på BIKBOK när jag va där så jag vet inte hur jag ska hitta den, snälla hjälp mig!!♥

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

oh vilken fin :D

2012-01-15 @ 20:05:05
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0