1 Januari 2012

I've been losing so much..

Hallå allihopa!
1 Januari 2012 då!
Hoppas att alla har haft en riktigt kul kväll.
Jag lägger in lite bilder senare med tanke på att jag har mycket som ska hinna fixas innan morn och jag ska även hinna vara lite social med sötisen Sanna!
Imorn kommer nämligen efterlängtade Adam från lille storstaden Stockholm!
Shiiit va kul det ska bli!!!
So exciting!
Sen blir det bowling och kanske lite simhall om vi har turen.
Men nu ska jag gå och fixa lite men ni får ha en underbar dag allihopa och jag vill ha lite fler tips på hur jag ska uppdatera min blogg för att den ska bli mer intressant så att ni inte läser massa skit bara för att ni har tråkigt eller helt enkelt inget bättre för er...
Jag vill att min blogg ska ha dessa följande punkter:
1: innehåll
2: intressant
3: rolig
4: knasig
5: vacker
Det är dom punkterna jag tycker är viktigast för tillfället!
Men nu är det dags att vara lite social med Sanna så puss och kram!:)
Älskade bästavän! :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0