Ögoninflammation

Jaha då kom man precis hem från skolan eftersom lilla mamma fick hämta mig från skolan eftersom jag helt plötsligt fått ögoninflammation så nu uppmanar jag alla er som brukar råka somna med smink..
Tvätta bortmascaran i alla fall! :O
Anars blir det såhär och jag är glad att jag ser tangenterna för min syn på högeröga är skitsuddig!..
Fy va jobbigt...
Så nu ska jag lägga mig och ... har fan inte ens aning, kan inte spela spel, de gör ont i ögonen.. kan inte kolla tv, de gör också ont..
Kan inte gå ut, de är för ljust och då gör de ont..Kan inte heller ligga och läsa mn älskade bok eftersom jag inte ser så små bokstäver..:'(
Snälla hjälp mig, hur blir jag av med detta??:o

Kommentarer
Postat av: Sasha Zhigun

Hi! your blog super, I like it!

Your Russian reader Sasha ♥

2012-02-02 @ 14:29:34
URL: http://lovesasha.blogg.se/
Postat av: Anonym

good

How has your day been? :-)

your friend from Russia

Sasha♥

2012-02-02 @ 14:45:21
URL: http://lovesasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0