Tääälta..

Haha hejsan allihopa!:)
Idag är jag på ett riktigt topphumör!
Jag och sanna har nämligen tältat inatt:) visseligen bara på min baksida men det skulle bara vara jag,sanna,kalle och tjompis fast kalle å tjompis kunde inte så de blev bara jag å sanna..
Men helt plötsligt fick vi oväntat besök av max,knarke och lelle:p
haha så det slutade med att vi var 5 st i ett tremannatält å trångt blev det ju såklart:P
fast det var riktigt varmt och skönt iallafall så det var ju tur de;)..
men det ska jag berätta om mer sen för nu kommer gårdagen varav den var rolig/jobbig/tröttsam/skojjig/irriterande å alla sånna där ord som man kan beskriva med(Y)
Jag klev upp som vanligt och duschade.
Sanna och jag möttes(eller aah vi skulle mötas halvvägs men vi möttes tre meter bort från mitt hus)
Vi kollade lite kläder å sen stack vi till svartbäcksmåla och hälsade på grabbarna(Kalle,Lelle och tjompis)
som tältade där igår(vi sov aldrig där utan var bara där ett tag i förrgår natt)
Sen skjutsade dom hem oss för vi skulle äta.
sen stack vi till mig.
klädde på oss och plattade håret och valde klänningar.
Mamma skjutsade ner oss till fotograferingen.
Där satt vi i 3 timmar och 11 minuter innan vi fick gå in för att bli sminkade.
Sen fick vi vänta en stund innan vi blev fotograferade och sen fick vi vänta på att bilderna skulle sättas på en skiva åt oss:p
Haha så gårdagen gick ut på att vänta i stort sett:p
Sen gick vi hem till sanna och hämtade hennes grejer och kalle och tjompis körde hem till mig.
Sen fick vi skjuts av sannas mamma hem till mig och där stod killarna och även vp(viktorpersson) och väntade på oss, så jag började sätta upp tältet utan beskrivning och det var kolsvart ute:p haha det blev faktiskt ett ganska så fint tält tills det ramlade å jag blev förbannad å kalle la sig ner på backen och började gapskratta åt han så jag satte mig på han och ville strypa han fast då klev jag av istället och fortsatte med tältet.
Då stack killarna och jag och sanna fick upp det där jävla tältet efer en timme drygt:p Sen bäddadevi och sen stack vi å träffade max och knarke, Sen ringde mamma å då gick vi tbx till tältet och sen kom max och knarke dit istället:p sen gick vi ut igen och då kom lelle så då gick vi in i tältet igen och sen efter ett tag stack knarke och då stack max också. sen gick jag,sanna och lelle ut och mötte dom igen och sen satt vi utanför en pizzeria och snackade, Sen stack jag,sanna och lelle hem till mig å max och knarke stack hem till knarke. då sa vi hejdå till lelle som tog moppen och åkte hem igen:p hahah xD skojjig dag, å klockan var då 4 på morgonen ungefär så jag och sanna la oss och snackade en stund och sen somnade vi:)
Det var hela min dag/natt igår:)
Och nu sitter jag här och håller på att städa mitt rum och ska även göra klar matteläxan som är till imorn:(..
Vid halv 4 ska jag även va i simhallen och fotta lite och sen kvart över 4 börjar träningen och då ska jag ha uppvärmningen och fixa allt sånt där:)
Så nu är det bara att börja sätta igång:)
Puss så länge:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0