Så ledsen så tårarna syns inte..

Carry you home- Moa Lignell..
En stjärna behöver inte se ut som André Zuniga för att han/hon ska vara bra!
Nej nej. det handlar om så himla mycket mer.
Moa är en stjärna,en idol,en äkta vän. Det kan ju förstås inte jag avgöra för jag känner henne inte. Men det kan hennes bror avgöra. Folk säger ju alltid att när en kille gråter så gråter han som en feg liten tjej. Och visst.. så kanske det är, vi tjejer kanske bara är som en jävla dörrmatta för killarna, men det kan ju även vara tvärtom. Jag ser verkligen upp till Moas bror som kan sitta och lipa och lipa i tv och sedan inte kunna berätta något för att tårarna är för många. Det är stark kärlek! Ett blodsband som inte går att bryta!. Det är det som får mig att tro att han kommer tillbaka en dag, att han kommer tillbaka till mig och säger som han sa den där julen. Alltid vi,alltid du och jag! du är mitt liv och jag är ditt. Vi delar något som är mer värt än guld:)
En lätt puss på kinden som får mig att svimma av lycka.. En hand som smeker min sorgsna kind glatt.
Ett leende som får mig att tappa den röda tråden i livet.. Vad ska jag göra utan dig?

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jo ett jättegosedjur vore inte fel, tänk om man hade en sån nalle eller så som var typ fyra gånger så stor som en själv :D

2011-11-27 @ 22:44:08
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Lucka 6 innehåller en bloggdesign, kolla in ifall du är intresserad av den! :)

Postat av: bella davis

Hej sötnos kolla gärna in min modell blogg i new york city :) KRAM

2011-12-13 @ 22:56:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0