Dag tre!

Lite saker ni inte visste om mig..
hmm.. dehär blev svårt, men jag kan erkänna några sanningar om mig själv:)
1: jag har alltid en svartvit hårsnodd runt höger hand för det är min bästa väns.
2: jag har sovit med min kompis kudde sen hon åkte till polen, fast idag plockade jag bort den..
3: jag önskar alltid att jag var vackrare.
4: jag tänker ofta på livet som känd,och önskar ibland att jag själv var det..
5: jag är beroende av att möblera om.
6: jag är kär..
7: jag städar alltid mitt rum även om jag vet att det är lika stökigt 3 minuter senare.
8: jag bantar för jag tror att om jag blir smal så blir jag vacker..
9: jag tänker ofta på kärlek.
10: jag älskar att skriva brev.
Ahh dedär var lite sanningar om mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0