Dag fyra.

En låt med många minnen..
Jaa.. det finns tusen låtar som alla påminner om samma sak..det där ordet hälften av alla tjejer fruktar som allra mest.. KÄRLEK..
Jag,du,vi. Två personer i ett hjärta som man skulle säga..
Dedär som sprack efter ett bra tag men som borde varat hela livet ut! Han som var mitt liv.. Han som är mitt liv..Och han som alltid kommer att vara mitt liv.
En låt med många minnen..
Jaa.. det finns tusen låtar som alla påminner om samma sak..det där ordet hälften av alla tjejer fruktar som allra mest.. KÄRLEK..
Jag,du,vi. Två personer i ett hjärta som man skulle säga..
Dedär som sprack efter ett bra tag men som borde varat hela livet ut! Han som var mitt liv.. Han som är mitt liv..Och han som alltid kommer att vara mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0