Borta bra men hemma bäst!

Hemma efter ett dygn i Växjö!:)
Ledarutbildning stod på schemat och jag gissar på att min vikt ökat rejält efter all mat,
Tack alla tjejer som var med och jag hoppas verkligen på att få se bilderna från bubbelpolen;)
Men så sant som sagt så är det borta bra men hemma bäst!
Och idag gick tågresan riktigt fort men sen fick man ju stå och vänta på Albin som lovat att hämta mig:/
Men men.. vad mer kan man begära liksom :p
Så det var riktigt härligt att komma hem!:) och nu ska jag faktiskt ta och lägga mig och se en film och somna till den! Fast först ska jag kolla Melanies blogg ;)
Haha men ni får ha det bra!;)

Kommentarer
Postat av: Melanie

JAAAAA kolla på! :D:D:D

Haha!

AA ska nog lägga upp lite fler videos, sen ska jag tävla snart också så de kommer komma film på de med :D

2011-11-01 @ 21:54:52
URL: http://meelanies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0