Ärlig..

Jag ska börja med att berätta att jag inte haft tid att blogga eller helt enkelt inte lust.. men imorn startar bloggandet igen:p
När kommer man till den där delen i livet då man vet att man valt fel beslut?
När ska jag veta vem jag är?
När ska jag veta vad jag vill ha?
När ska jag inse om det är en kille eller en tjej jag tänker på?
Tankarna strömmar på stranden och i havet finns svaret, men när svaret finns där vägar jag inte hoppa i.. Jag vågar inte få fram dom där svaren..
Vad skulle alla vänner säga? vad skulle mamma säga? vad skulle pappa säga? vad skulle främmande människor säga?
Jag vågar helt enkelt inte ta reda på svaret..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack du!

Angående kille/tjej, vad du vill ha.. Behöver du ett bollplank? Någon att prata med? Jag kanske kan hjälpa.

2011-11-24 @ 16:26:27
URL: http://rebeccahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0