längesen!...

Hej alla kära läsare, jag vet att jag har varit ur usel på att blogga men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork för bloggen:( men först idag insåg jag att jag saknade min blogg otroligt mycket så nu blir det att skjuta in inlägg hela tiden :) och jag kan börja med att säga att det varit en riktigt rolig midsommar :) och jag blev äntligen klar med min låt :D så nu blir det att spela in den till hösten:D
men men .. jag,pennipei,raindear och twinkywinky har haft jättekul tsm och vi träffade även några killar på mölstorp som vi var med, ett stort tack till alla er som gjort min midsommar riktigt trevlig (a) jag hade väll inte så himla mycket mer att säga, eller jo, jag ska byta klass nu till 9an fast det var väll inte så himla intressant:) men det ska bli härligt men lite tråkigt ändå, kommer ju sakna väldigt många från den gamla klassen:(
ni får ha det så bra och här kommer lite bilder från midsommar:D
och en bild på twinkywinky har jag inte men det kommer också :D
puss och kram // malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0