Godmorgon till alla:)

Hejsan, jag hoppas att alla sovit gott, det har dessvärre inte jag gjort:( men idag ska jag ändå bara packa och städa lite så det gör inget om jag är trött.. imorn blir det att sätta sig på planet och åka 150 mil helt ensam, jag kommer känna mig ensam fram tills jag är i luleå där kära pappa hämtar mig och sen åker vi vidare till jutis:) Familjen här kommer jag :)
Och min lilla älskade Tyson ( som inte är så liten längre ) här kommer jag :D
Men saknar även pappa,madde och mina små älsklingar Mica och Meja! Men nu är det dags för att packa klart det sista och sen städa lite och sne kolla på en film, jag hör av mig sen:) puss:* // malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0