FILM!:)

Hej alla läsare, dagen har varit rätt jobbig och jag har inte sovit mer än 6 timmar på 48 timmar så min hjärna hänger inte riktigt med på det jag gör så det är nog dags att lägga  mig och se en film,vet bara inte vilken fim det blir :p
jag saknar öland och ..... :( men sånt är livet, jag får väll ta å åka dit och några veckor när jag är hemma från pappa.
jag åker till pappa nu på tisdag föresten för alla som ville veta och då blir det att fiska, fira min 15-års dag och spela kort och blogga såklart, men det blir även mycket sommarjobb (Y) så det taggar vi också :)
nä men nu ska jag lägga mig och se film,
har ni något bra förslag? :)
puss och kram // malin 
lite nöjd med bilden faktiskt( fotograf : malin ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0