wondering..

funderar på att lägga ner bloggen med tanke på att läsare börjar minskas i antalet väldigt fort å inte en enda komenterar min blogg å då känns det rätt trist att blogga, fasst aah jag bloggar ju inte för att alla andra ska ngt att läsa utan jag bloggar för att jag själv inte har ngt annat liv som är roligare.. å om det hade funnits en `gilla´- knapp så hade jag fa gillat den där texten för den var rätt bra(Y) det bästa´jag har sagt idag tycker jag allt! men men iaf, asså vet inte rikitgt vad jag ska skriva för att få lite komentarer å lite besökare?.. ngt bra förslag skulle inte skada. eller måste jag kanske bli som micaela``kissie´´ å bli en fjortizzz för å få lite komentarer, haha nej tack då lägger jag hellre ner! fan va jag hatar folk som ljuger å inte vågar stå för att :: jag är jag:: å ingen annan, det enda man hör är ju`` ooh fan va kissie bloggar bra, å fan va söt hon är å blablablabla..´´ asså bullshit, kenza är ju sjukt mycet sötare å hon kan iaf vara sig själv å lägger inte ut en massa videosar där hon förstorar läppen å brösten, mysigt att veta men nej tack inte för mig. men än hälften av sveriges befolkning som består av tjejer i tonnåren avgudar kissie å visst hon kanske skriver om saker som är intressanta. men vafan är det inte mer intressant hur hon ser ut å beter ser? ingen tar henne ju på allvar. å jag vet att jag har sagt att jag inte brukar snacka skit om folk men jag var bara tvungen denna gången... en intressant blogg som ni borde läsa är 14 år och gravid, där står det om ens liv å inte om alla fetser man går på å hur full man var den å den helgen.. de står vettiga saker på henne blogg besök den! :)
 ses pyssspyss:*♥ 

Kommentarer
Postat av: friidusssss :)

tycker inte att du ska lägga ner din blogg lilla du :b

2011-01-19 @ 19:54:40
Postat av: sssssaaaannnnnaaaaaa

du ska inte lägga ner din blogg älskling :o <3333333333

2011-01-19 @ 20:43:55
URL: http://ettlivitremeningar.blogg.se/
Postat av: stina

mycket fin biiiiiild :* <333333333

2011-01-19 @ 21:15:53
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0