outfit

jaha nu har man städat lite med tanke på att man trodde att erik å adam skulle komma på besök:) men nehe så belv det inte så jag å sanna knallar nog förbi kenny en liten stund å träffar han:) vi har ju tekniskt sett dissat han hela veckan så nu är det nog dags!, men iaf sanna har inte kommit än så jag ska städa klart det sista å slänga ut allt skräp. har hafft en låda med fotton å massa rosor å sånt från exet men nu är de nog dags att det åker ut, snart ska ju nytt sånt komma in fasst inte i en låda då men men. ska nog inte säga för mycket för då blire bara mer frågor.. aja men iaf, nu har jag börjat lägga ut min outfit på bloggen för å göra den lite mer intressant men iaf, kommer också lägga ut lite shopping listor å massa sånt skit :) ska bli kul va??;) hihi men idag har jag inte gjort nå mycket, kollar på sagán om ringen å suttit på fb:) spelade lite gitarr men det var så lite så det räknas inte;p ska snart åka å hämta en microfon så att jag kan spela gitarr och sjunga samtidigt i förstärkaren ;) det ska bli ganska så kul♣ aja nu ska jag nog börja städa lite igen:) jag ska nog börja med att bädda sängen för snart kommer ju älsklingen på besök:) å älsklingen å sängen är ju som en perfect match:) alltså för alla som inte visste så är älsklingen ingen mindre än min älskling sanna kransenstedt! älskar dig sanna! alltid bästa vänner å sviker aldrig varandra, men bäst av allt så kan jag dela allt med dig!  jag behöver inte hålla ngt inne för jag vet att jag kan lita på dig å det känns så jävla skönt! pysss på dig älskling!♥


                     lite saker som blev shoppat igår(och i veckan)

                   ny jacka(everest) shoppad igår

gårdagen outfit:
rosa linne-lindex
grått linne-lindex
leggins-bik bok

jag sa ju att jag skulle lägga ut dagen outfit men det fick bli samma som igår för det där var gårdagens kvälls/fest kläder för jag skulle nämligen på partaj;) haha nä inte riktigt men iaf äta:p aja nu ska jag gå men jag skriver väll förmodligen ett inlägg sne när sanna har kommit:) pyssspyss:*

Kommentarer
Postat av: ssssssannaaaaaaaaaaaaaaa

älskar dej med gumman! ♥

kan säga allt t dej med, behöver inte hålla något inne för dej!

puss ;**

2011-01-18 @ 13:29:43
URL: http://ettlivitremeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0