Shit happends

allt jag trodde var sant var nog bara en enda stor lögn!.. allt jag älskade visade sig vara hat!.. allt jag minns försvinner så snabbt!.. han var inte äkta.. han fanns bara som ett minne, som bara en skugga,bara som en sång, bara som en dröm, bara som en tanke... förutom att han fanns på riktigt! han stod framför mig när jag drömde allt, alal tusen tankar som bara snurrade runt å jag visste inte vad jag skulle säga så jag sa alltid fel, men han kunde skratta med mig och inte åt mig. han kunde le när jag kollade på han, men han hånade mig väll bara för den jag är... jag kan bara vara tyst och låtsas som att han bara var en dröm. för det var väll allt han var? eller var han ens det?
jag vill ha svar, men inte av honom...jag vill att han ska minnas vem jag är, men jag lär väll vara glömd imorn så det finns väll inget att minnas?!

jag borde sluta tänka på honom men det går inte!!. hur mycket jag än försöker så påminner han bara om allt som gör mig ledsen, jag behöver dig! jag behöver dig för att klara av dagen, jag behöver dina andetag för att jag ska kunna le igen, jag behöver dig innan allt är försent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0