otydlig??:(

har nog varit lite otydlig:( neeessh jag har inte sålt min system kamera:) jag sålde mn vanliga för den behöver jag ju inte nu?:p ahah så nu vet alla det och till alla som vill veta så ska jag sälja min hårförlängning(syntet) bara så alla vet;) men asså sitter å lyssnar på en sjukt underbar låt;) den måste bara höras :) men har inte lärt mig hur man lägger ut än så jag skriver bara en del av texten:) 



To my favorite teacher who told me never give up,to my fifth grade crush who i thougt i really loved.blablablabla...

where are you now?, cause i'm thinking of you. you showed me how, how to live like i do. if it wasnt for you i would never be who i am..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0