orka......

pallar seriöst inte vara social så tänker skriva lite å va lite social.. inte för att jag kommer lyckas så bra direkt men jag ska väll försöka. men hallå nu har jag äntligen kommit på några suveräna nyårslöften;) hihi lite sent men iaf så kan det va:)

1: blogga mer ä hälften av min lediga tid..
2:inte gå på falskhet..
3:lyckas bra i skolan..(hur fan nu det ska gå till men iaf)
4:aldrig glömma vad som är viktigast
5:vara nykterist..

aah de va typ dom men vi får väll se hur länge alla dom kommer hålla:P okeeey de sista blir väll inte så svårt men resten. aaaoh vi får väll hoppas på det bästa:P

Kommentarer
Postat av: sandra

lycka till tjejen! :D

2011-01-09 @ 04:22:32
URL: http://sandraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0