ny header på g!

nu sitter jag och väntar på att snadra ska bli klar med min nya header;) den kommer säkert att bli skitfin!:D jag hann aldrig skriva ngt inlägg medans jag var med sanna för vi hann bara va 1 timme men nu är det bara en sak som fattas å det är ett stativ till min microfon som jag har varit å hämtat idag:D ni måste bara höra detta!

malin: aah nu måste jag bara köpa ett stativ också..
mamma: men malin du behöver ju inget stativ nu, du kan ju hålla i microfonen..
malin: haha jao det är ju klart att jag kan:)
20 minuter senare när vi har hämtat microfonen å jag ska sätta mig å sjunga å spela gitarr:P
malin: MAMMMMMMMMMMMA! :@
mamma: ja? vrf skriker du?:o
malin: aha hur fan ska jag kunna spela gitarr å sjunga samtidigt?
mamma:du håller i micken och sjunger?
malin: aah men vafan ser jag ut att ha tre händer eller?
mamma: vad ska du med tre till?
malin: asså mamma du är ju så dum! man måste ju hålla ena handen på strängarna för att få ett ackord å den andar handen ska man ju dra på strängarna:o ska jag hålla i micken med tårna eller??:o
mamma: jahaaa... det tänkte jag inte på:p
 haha så sjukt dumma jag å mamma är! :P men nu ska jag göra lite läxa å sen kolla min nya header, sen blire att sova så godnatt alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0