lycklig å kär på samma gång

är så sjukt lycklig, han var äkta. hans fanns i mer än en dröm! jag tror jag är kär fast ändå inte, jag vill inte satsa på ngt jag inte är 100 % säker på, men jag ska kolla med stina å elin å be dom om lite tips! jag behöver tänka men jag orkar inte tänka.. vet inte vad jag ska göra riktigt om jag ska va ärlig:p jag vill ju ha allting så sjukt perfekt, men han är ju perfekt så vad väntar man på egentligen? jag är så sjukt rädd, jag bara önskar att jag inte var så sjukt feg!!! fuck you..... som gjorde mig så enormt rädd och fick mig att se alla killar som ett jävla hot, jag kan inte ändra ngt nu å jag kommer inte heller att glömma vad du gjorde för mig, för du kunde vara mitt allt. men det var bara för att jag inte såg insidan tillräckligt bra(N) men iaf jag är ju glaad å lycklig nu för att jag hittat ngn som gillar mig för den jag är och inte för den jag borde vara! ingen är perfekt, förutom han.. men framför allt så älskar jag hans leende och hans ögon och hans personlighet, det är han som får mig att kämpa! han gör mig lycklig, han får mig att skratta PÅ RIKTIGT! jag älskar dig!

 okey det där var väll lite för mycket info om mig å mitt kärlekliv men jag skrev bara ner det som snurrade runt i huvudet. okey jag skrev nog bara ner en liten del för allting snurrar runt just nu. aja men iaf, idag har dagen inte bestått av så mycket förutom att jag varit nära på att spy ända sen lunch, hatar skolmaten! men aah iaf nu vet ni det(Y) jag gissar på att jag inte är ensam om att göra det men aah.. sen har väll jag å stina vandrat runt på skolan och haft lite skojj med sudd under hela engelskalektionen:p sanna var inte med oss i skolan idag å det kändes jävligt tomt men men, vad kan man göra åt saken?

imorn blire väll att plugga å plugga å plugga... å sen ska vi väll se om jag hinner gå på sånglektionen men aah de lär jag väll inte orka:p men nu ska jag sätta mig å dryga mig lite i min bok:p å sen ska jag städa lite så att jag kan börja renovera mitt rum imorn:p fast nu ska jag hoppa i duschen lite snabbt så att mitt hår blir lite affro tills imorn;) ahha aja jag lägger väll in lite fler bilder ikväll med:p alltså bilder sen gårdagen;) pyssspyss ;* ♥












Kommentarer
Postat av: f

fina bilder <3 !

2011-01-26 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0