let it be like it was..

idag var jag varit med älskade stina wilhelmsson och vi har fottat väldigt mycket och sen drog vi ner till hanemåla för att träffa stinas älskling alleballebus:)  jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, men tack till stina för en toppendag med henne! :) jag har inga bilder på denna datorn men imorn ska jag lägga in alla bilder på mig och stina och naturen så då kommer det bilder.. och nu till vad jag menar med rubriken..

ska man måsta låtsas vara ngn annan för att man ska bli gillad?
ska man bry sig om vad andra tcker å säger om en?
ska man lyssna på hjärtat ellet på huvudet?

 jag tycker att vi ska... let it be like it was. när du inte visste vem jag var och jag visste att du inte såg mig.jag var bara ännu en konstig tjej på skolan och du hade ditt gäng. jag känner mig utnyttjad och helt förstörd bara för att jag verkligen litade på dig, men nu.. nu vet jag ingenting längre.. förutom att du är mer än bara en dröm... en ren jävla mardröm.¶


Kommentarer
Postat av: F

har det hänt något? <3

2011-01-24 @ 17:12:08
Postat av: m

aah.. men jag insåg först nu att det var helt fel:) <3

2011-01-24 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0