left for beeing the one?

he left, like my tears from my eyes, i thought he was the one for me, but he was to good to be true. he went away.. to the other girl in the next door.

jag kände mig så trygg igår, han förändrades över en natt. han är inte den han var, jag trodde aldrig att jag skulle bli glad igen men han lyckades göra mig till den jag är idag, han fick mig att känna mig levande. men bara för ett litet tag och sen kom hon in i bilden. jag ryser varje gång han nämner hennes namn. med andra ord hela tiden.. han kommer lämna mig, han kommer gå tillbaka till henne, hon kommer ge honom en kram och då kommer alla minnena ttillbaka och då kommer jag inte existera i hans ögon.

VILKEN JÄVLA MARDRÖM!...
som tyvärr är sann...

Kommentarer
Postat av: sanna.....

[email protected]

snälla, adda....

2011-01-30 @ 22:05:50
Postat av: frida

är det något som har hänt?

smsa mig isf <3

2011-01-31 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0