i hanemåla :)...

hej hej, nu sitter jag här i hanemåla hemma hos carina(mammas jobbarkompis) för vi var bjudna på mat å fest. jag stack hem till petra en sväng å då stack jeppe å gänget ut. sen när jag skulle tbx till carina så skulle petra följa mig en bit å då stötte vi  på jeppe å gänget å då blev det snöbollskrig med med min nya vta jacka så nu är den ganska så grå av allt skit som fanns i snön.. fasst aah det där ista var väll ganska så onödigt att skriva men jag gör det iaf:p och med tanke på att jag inte sitter på min dator nu så har jag inte heller några bilder på den så det får bli ett inlägg utan bilder, å fan va varmt det blev helt plötsligt:s men å iunderbart vackert då! det är så varmt att jag snart öppnar finstret å badar i snön:s men men iaf, imorn blire att träffa sanna å med tanke på att vi har lovat kenny att vi skulle träffat han i vekcan å ännu inte gjort det så ska vi nog träffa han imorn:) aah men iaf nog snakcat om det. jag MÅSTE läsa jävligt mycket i min bok om jag ska hinna läsa klart den på 4 veckor. å då ska jag ha skrivit en resension om den med, det är ju fan 555 sidor i den å jag är på sidan 22:o aah de är bara att börja läsa.. sen såg jag på fb att mica har ett förhållande med johan burman så jag får väll gratulera till det då.. mmh whatever makes you happy.. palla bry sig om ngt sånt :s men iaf nu ska jag skriva lite på fb å roa mig med det, oooops nu kom olliver in( carinas son ). haha men iaf inte viktigt. å på tal om inte viktigt sp har jag shoppat idag:) det kommer väll bilder sen när jag kommer hem men på tisag ska jag in till kalmar å hämta mina nya uggs, det blev ett par höga svarta. å ett bar låga rosa;) och ingen jävel vill vara social med mig så jag sitter väll snart å pratar med mig själv:S fan va tråkigt jag har men aja nu ska jag sätta mig å roa mig. hur fan det nu ska gå til men men.. btw så vill jag ha lite tips på hur jag kan förbättra min blogg.. de är bara att böja skriva på bloggen, eller aah då är det ju ett bevis på att ni läser bloggen;) btw så skriver jag inte puss hej längre utan pysspyss;) det är mitt nya jag:D så pyssspyss:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0