hejsaaan!;)

inte varit inne på ett tag å har inga bilder på denna datorn för sitter på familjen dator.. tänkte bara skriva att jag ska lägga in lite bilder från nyår imorn.. haha jag vet lite sent men bättre sent än aldrig;) haha men aja nu ska jag ta å va lite social, elelr nae skojja bara för nu ska jag faktiskt ner å äta nå å sen va social.. men först ska jag berätta lite snabbt om gårdagen å dagen;d

gårdagen: först vaknade man å fixade sig lite å massa sånt shit. vid typ 5 kom sune å burman å då stack jag,mica,burman å sune te byastugan för å fixa med sängarna oså, de skulle nämligen vara övernattning mellan oss 4;) men aah somnade vid 5 när burman ÄNTLIGEN kunde hålla käft! och sluta snacka å skratta åt mig bara för att jag var så sjukt trött ;o  haha men iaf sen vakande jag vid 12 å då klev vi upp å spelade lite kort å sen packade vi ihop..

dagen: aah en del av dagen beskrev jag ju nyss men iaf. killarna sa att dom skulle be ngn hämta dom på kvällen å jag å mica typ bara: öööh va?? men vi kan inte va så länge :O..
så dom stack hem med bussen som gick 10 över 3 å då gick jag å mica hem.. trött å sur som jag var kom vi hem å gick direkt upp å började kolla på en tecknad film.. haha fan va skönt det var att bara ligga å glo, synd att filmen var engelsk så jag var ju tvungen att koncentrera mig.. sen gick jag upp å packade upp lite kläder och sen satte jag mig här :P och jag har suttit här i typ 1 timma å nu är jag hungrig å har lite spänningar i huvudet så ska nog ta en alvedon. btw så har jag ju gratis sms nu igen så det är bara att skriva till mig för jag har ingen som vill vara social om kvällarna ;) ahha men iaf nu ska jag gå så hej då ◊◊◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0