hallojsan !

glömde blogga igår men jag har varit sjuk så de har inte varit så kul med tanke på att jag har hafft lite panik nu när jag faktiskt ska hem igen. så var tvungen att let igenom garderoben igen för att hitta alla kläder som jag skulle behöva:) 3 väskor av kläder till mig :D och en liten del av robins väska:) haha men iaf idag har det varit en väldigt ointressant dag å jag sitter på familjens dator så jag har dessuto ingen liten bild på mig;) men men vad ska man göra åt saken liksom :p aja har inte så mycket tid för ska va lite social men dom andra men nu är jag 800 :- rikare ;) hihihihihihi, haha har lite dåligt förnuft men iaf:p vi får se hur det ska kunna förbättras :p aja byyyye:) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0