find myself..

äntligen hittat mig själv å om de är ngn som är så underbart glad detta året så är de jag!!!!:D älskar mitt nya jag å jag behöver inte längre låtsas som att jag inte finns, jag har glömt all gammal skit å detta året känns som en underbar start:p vet inte riktigt vad jag ska säga å idag orkar jag inte lägga ut min outfit just nu så jag lägger ut den sen ikväll då hela min header e klar:) så snart ska jag sätta mig å göra matteläxa å städa lite å om jag hinner så ska jag måla klart taket så att mammasen blir lite nöjd för en gång skull:) haha men men iaf jag gör ju inte direkt så stor nytta så jag ska berätta lite snabbt om dagen:d

vaknade först av att mamma väckte mig å sen åt vi frukost å massa sånt som man brukar göra tsm med familjen(eller aah iaf vår familj:p) sne gick jag till skolan med min nya jacka å det första jag gjorrde när jag kom till skolan var att råka dra med en penna på jackan så nu är den inte lika fin men iaf:p å sen gick väll dagen ganska så normalt, har lärt mig att brodera ganska så bra nu men jag lär väll ha glömt det till nästa vecka så de får väll bli att lära sig om det på nytt men det ska nog funka:) men nu äre time to eat så jag lägger väll in ett inlägg ikväll när jag är klar med matten:p pyssspyss:*♥
shakira(L)
lilla jag:P (sune fottade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0