...

är rätt så trött på att man alltid måste skriva rubrik...  dagen har väll varit rätt chill:p köpte ett nytt gitarrfodral till gitarren:P å lite nya plektrum så nu har jag allt jag behöver:p på lördag blire shoppingrunda så då får vi väll se vad jag kommer hem med, men aah, iaf så äre no-läxa tills imorn å sen spanska tills fredag så imorn äre barra att börja plugga spanska, orkar inte göra det ikväll.. ska hinna fixa inför morgonen också. på fredag blire kväll hemma hos matilda troligtvis:), vi får hoppas att jag få för mamma men de lär jag väll självklart inte få:(...

 ganska så typiskt men jag får väll göra det bästa av situtiationen antar jag.. det är väll bara att le å se glad ut. men men iaf nu ska jag vara lite social har jag lovat så vi hörs:).. btw så blev det aldrig att träffa kenny och david idag, vi hann aldrig men jag fick iaf vara med sanna ett tag å enligt mig iaf så hade vi rätt så kul:) aja godnatt:)
  orkade verkligen inte sitta å leta bilder just nu så de fick bli första som kom fram:S å inte dirket snygg heller blev den men men den får la va så :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0