amanda och elin!! :)

har varit med elin å amanda idag å vi hade kul förutom att vi inte gjorde ngt men iaf:P sen skulle jag följa dom hem så först gick vi hem till elin å lämnade av henne å sen gick jag å amanda hem till henne å dit är de skitlångt!, å sen gick jag till statoil för å träffa en kompis men jag orkade inte stå där å vänta så när jag hade kommit dit gick jag hem för att jag frös så mycket:P haha kul dag å den måste göras om! :D imorn blire att träffa stina en stund å sen MÅSTE jag plugga lite spanska för jag har glömt boken:P  så ska snakca med stina ikväll å se om hon har dom:) men jag ska städa lite å fixa lite inför morgondagen å massa sånt shit så jag skriver väll ett inlägg imorn på morgonen om jag hinner:P vilket jag inte lär hinna men man får väll hoppas på det bästa:D pyssspyss/maaalin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0