2011/01/26

nu var det ett väldigt bra tag sen jag bloggade men plugget har tagit alldeles för lång tid och sen har jag varit med kompisar och älsklingen. så får väll ta och skylla på det ;) haha lite knasigt men aah.. igår var jag med stina och klara och sen sov dom här. jag säger bara en sak.. det MÅSTE göras om! och pizzan var skitgod! men det var inte så jättekul att cykla runt när vi inte hade någon känsel kvar kroppen, ussssh hatar hanemåla. det ligger helt klart för långt bort... aja iaf, idag var jag med stina och klara en stund och vi stack till simhallen å satt och frös där istället.. aah sen stack dom hem å då stack jag till simon för att träffa han en stund å där blev jag då i några timmar, och jag kom hem för ungefär en timme sen så aah.. så nu sitter jag här på mammas dator för jag orkar inte gå in i robins rum och hämta min egna:p och det menas också då att jag inte har några bilder men aah ni överlever nog;) men iaf:p tänkte bara skriva lite korta saker om simon, ska snacka lite skit nu så jag hoppas att han läser det;).
inte så länge sen vi lärde känna varandra men det känns som en evighet sen. det tar en sekund att lägga märke till någon,en timme att börja gilla någon,en dag att bli kär i någon, och ett helt liv att glömma någon.. <3 jag ser dig inte som ett hot, jag ser dig som killen som jag älskar, 26 januari 2011 var nog en av dom bästa dagarna i mitt liv, jag gick från att känna mig ensam,svag,feg,olycklig,taskig,dålig,konstig,ful,trög,hatad. till att känna mig underbar,bättre än vad jag trodde,fin,älskad,modig,bra,helt normal,smart,vacker,snäll. och allt gick på en enda dag med dig älskling! jag känner mig aldrig ensam nu för tiden för jag vet att jag alltid kan prata med dig, vad det än gäller så vet jag att det stannar hos dig och mig! JAG ÄLSKAR DIG SIMON GRÄPPI! och det tycker jag att du borde veta för det vet jag! jag är så otroligt lycklig nu när du finns här vid min sida, jag bara önskar att jag upptäckte dig lite tidigare. då hade jag inte känt mig så dålig som jag gör, men jag kämpar. jag kämpar för dig! <3333 än en gång... jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0