sen??

alltid lika sen när jag ska blogga:s men jag har varit i stallet med elin en stund idag och sen har jag faktiskt pluggat från halv 8 tills nu(Y) bra känner jag mig allt;) hihi men aah iaf, idag gick dagne ovanligt fort, men vi hade  typ 3 riktiga lektioner idag:p först sovmorgon till kvart över 9, sen skulle vi haft idrott men vi hade ingen lärare så vi skulle sitta å spela tre i rad i caferterián i typ 1 timme men jag å stina satt bara å snackade, så man kan nog kalla det lite av en håltimme, sen hade vi no i 50 minuter och sen lunch å då blev det ju ännu mer rast:p sen hade vi svenska å det gick jävligt fort för jag hann inte göra typ ett skit men iaf, sen hade vi so vilket också gick väldigt snabbt, och sen matte som gick sakta:/ men aah, sen hade vi friskvård å då skulle man gå till willys å ta en bild så att läraren visste att man varit där men jag å stina orkade inte gå så långt så vi gick till optiken:p hihi å sen gick vi tbx till skolan å då slutade vi:) haha kulig dag(Y) btw så ägde jag å stina varandra i kortspel, ett stort grattis till stina som faktiskt vann en gång mer över mig än vad jag vann över henne(N) men imorn blir det att åka till ishallen med amanda som jag inte har träffat på skit länge å sen blir det nog hockey på kvällen.. haha vi får se om amanda har lust att gå(Y) men men med tanke på att jag vill ha lite energi i skolan imorn så ska jag ta å gå å lägga mig nu innan jag degar sönder här:) så hejsvejs;):*
 tally på bild!♥ fotograf:malin..modell:tally..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0