"""Stockholm"""

Hejsan alla läsare som är vakna denna tiden.. Vilket blev.. hmm.. ingen:p
Nu sitter jag i stockhom och väntar på att klockan ska bli 20 i 4 så att jag kan ta första bussen till tågstationen och sedan vidare till nybro!
Ska bl skönt att komma hem igen efter 2 veckors solande,badande och faktiskt inte så mycket shoppande..
Hade nog velat spendera mer pengar men jag har faktiskt 1000 :- kvar:o
Helt otroligt för att vara lilla jag!:)
Jag är hemma vid 10 idag så då blir det raka vägen till sängen!
Lägger in lite bilder såfort jag har vaknat till lite om ett antal timmar och när jag hunnit lägga in bilderna på datorn..
Näämen.. nu ska jag kolla facebook och lite sånt och sedan lägga mig bredvid kusin kevin och sova lite, eller så väcker jag han så jag har någon att prata med;)..
Haha ooops..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0