Hemma!!!!:D:D:D

Efter en VÄLDIGT lång helg på Öland så är jag äntligen hemma!
Ärligt talat så trodde jag inte att det skulle vara så himla jättekul men detta var ett läger man inte glömmer i första hand!:)
Så ett stort tack till alla er som gjort min helg helt underbar!:D
Jag har lärt mig en sak under denna helgen..
Man är en familj inom simningen, en familj som det alltid finns någon man kan prata med, folk som alltid lyssnar och tar sig tid. Folk som tror på att jag är mig själv och att jag är en bra människa. Under helgen har jag fått komplimanger som hjälpt mig att bli glad igen!
Jag älskar er, ALLA !
Och nu ska jag sätta mig och gå igenom alla 650 bilder som jag tagit under helgen som poppe vill ha på ett usb imorn(Y) Tagga en hell natts arbete(Y) haha :D så puss sålänge!:)

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; vi börjar i skolan imorgon , så vi ska väl bara typ plugga och sånt där tråkigt, vad ska du hitta på i veckan då ? (:

2011-08-28 @ 16:33:32
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0