Elin Oskarsson

Jag börjar med dig Elin..
Du är vacker
Du är söt
Du är gosig
Du är härlig
Du är fin
Du är underbar
Men det är ju inte bara utsidan som man ska kolla på, och det gör jag inte heller.. för du är så himla mycket mer!
Du är snäll
Du är rolig
Du är bäst
Du är glad
Du är alltid possitiv
Du finns alltid där på andra sidan dörren
Du kan sitta och lyssna på mig i timmar och ändå veta vad du ska säga när jag stängt käften
Du kan alltid trösta mig
Du vet alltid vad du ska säga när jag gråter
Du har alltid en kram framme när jag behöver en
Din famn gör mig lycklig
Du sprider glädje till allt och alla
Du är mer än en vän gumman!
Så himla mycekt mer än en vän!
Du anar inte hur många gånger jag har tänkt för mig själv `` jag ska nog dra över till elin och be om en kram så att jag blir glad igen´´
Du fattar inte hur glad jag är över alla våra minnen som vi har lyckats skapa genom alla dessa år tillsammans!
Jag älskar dig Elin Oskarsson!
Och det har jag gjort sen 1:an, med andra ord.. 9 år!:*

Du är så vacker så du gör mig till en droppe i havet!♥

Kommentarer
Postat av: elin ohyeah ;)

Hihi, aww. gud vad du är gullig lilla fiiis.

Jag älskar dig jättemycket.

Duvet att det bara är att komma om det är något, jag kommer alltid stå brevid dig och hålla dig i handen!

+ fyfan vilken hemsk bild hörredu! <3

2011-09-04 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0