viktigt!!

nu har jag bestämt mig, han finns i mitt huvud å i mitt hjärta å det är inget jag ångrar. allting snurrade runt först men nu känns det som att saker och ting börjar falla på plats, jag börjar leva mitt liv igen

vänd dig om. lev ditt liv.känns inte att någon hindrar dig.se dig om.ta ett kliv.ta min hand...så åker vi!!!


ja bara om du, om du vill följa med. till en helt ny planet ska jag visa dig min hemlighet, ja bara om du om du vill känna på att svära i det blå. om du vill följa med, till min planet.
ödets fall,bär dig fram. men din fria vilja har sin egen kraft. å om du och jag träfgfades, när stjärnan föll. då önskar jag.

ja bara om du, om du vill följa med. till en helt ny planet. ska jag visa dig min hemlighet. å om du vill känna på att sväva i det blå. om du vill följa med till min planet. ett mirakel sker, å det är dej jag ser. du kliver fram å tar min hand. ja bara om duuuuuuu vill följa med, till en helt nyyyyyyy plannnnnet, ska jag visa dej min hemlighet, om du vill känna på att sväva i det blå¨. om du vill följa med, till min planet. till min planet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0