tråkigt

jag har tråkigt, orkar inte träna men måste göra det för att hålla mig i form:P iaf asså jag har skitont i röven, å i mina fötter, å i mina fingrar, å det är inte för att jag har suttit vid datan för mycket utan det är för att jag är nybörjare på gitarr å jag ger mig inte men nu måste jag fan tamme vila mina fingrar:P och nu ska jag lämna min blogg å ta å göra lite nytta med kroppen, TRÄNA:D:D:D jag har ändå inget att skriva om, förutom att jag lånat ut mitt träningbälte till fredde, jag saknar det så enormt :'( men jag har ju hans keps så jag får väll sitta å lukta på den inatt:P för den luktar sjukt gått:D haha omg jag tror jag har blivit lite halft knäpp:P eller så har jag alltid varit det men adrig märkt det riktigt:P haha aah den frågan får jag nog aldrig ett redigt svar på:P men vi får väll se om min brain löser upp sig eller om en krympen som resten av min kropp, det enda som vöxer är magen, jag känner att jag går upp i vikt fasst det gör jag inte:P men iaf nu ska jag gå å träna så att jag får lite snyggare mage:D men btw när jag ändå är på prathumör så kommer det mycket bilder såfort jag hunnit göra om några men det tar lite tid för jag orkar inte lägga in bilderna från mobilen å kameran på datan för den är typ nästan full:P så jag måste radera m¨ånga bilder med:P men men vi får se hur vi gör:D aja nu ska jag fixa lite på datan å sen börja träna lite:D cya:D

 denna bilden kommer att dyka upp igen lite senare såfort den är redigerad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0