stina :D

är med stina idag:) ska bli riktigt skojj:D vi får se vad vi hittar på:D det blir nog film:D 

nu blir det ett litet inlägg till fredde: asså fredde det känns som att du inte gillar mig på samma sätt som jag skulle vilja, asså vi har inte varit tsm speciellt länge men jag vill bara att du ska veta att jag gillar dej grymt mycket(L) men efter allt skitsnack så vet jag inte om du har känslor för min insida... men det hoppas jag, när du ser detta kan du väll ringa så att vi kan reda ut all denna skit för detta förhållande som vi har nu är fan intw ett förhållande som jag vill ha!(L) pusspådejfinast:*

 ily gubben min(L)

Kommentarer
Postat av: bella

awe, cutie bilder :3

2010-09-06 @ 21:49:25
URL: http://rozado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0