skoljoggen...

idag har det varit skoljoggen å jag är riktigt nöjd över mitt resultat:) jag ska nog ha tjejkväll nån dag med tjejerna i klassen å typ gå å bowla å sen typ lite minispa;) vi får väll se hur många som är intresserade:D isåfall blir det ganska så snart. innan november iaf, om det nu blir ngt intresse:D men vi får väll se. stina ska nog hjälpa mig lite om hon orkar och vill. det får vi hoppas att hon vill:D men ajg ska först höra med stina om hon har lust, jag hann bara berätta det öfr henne men jag tror inte att jag hann fråga henne om hon hade lust att hjälpa till:P jag är ju lite som jag är;) hehe men iaf nu ska jag redigera lite bilder å sen träa lite gitarr, det börjar faktiskt låta lite normalt iaf:P haha men det blir lite fler inlägg så snart jag gjort om lite bilder:D pusshejs:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0