sitter...

  • ja som sagt, sitter å kollar på bilder å minnen bara flyger förbi, så jag bestämde mig för att göra en liten lista över saker som jag saknar å den lär bli flera tusen punkter lång så jag tar inte med den veckanc som varit för den har ändå inte varit värd att leva i!

    jag saknar att känna doften av vänskap
    jag saknar att känna att jag lever
    jag saknar dina andetag mot mitt öra
    jag saknar alla tårar du gråtit för min skull
    jag saknar ljudet av ditt hjärta
    jag saknar alla filmer som gått om och om igen bara för att du skulle kunna skrämma mig
    jag saknar alla bråk som alltid slutade med en gullig liten kram
    jag saknar den tiden med dig ...
    jag saknar att jag lämnade dej och att det sedan blev tvärtom
    jag saknar dina UNDERBARA kramar
    jag saknar alla dina UNDERBARA ord till mig
    jag saknar vår kärlek som vi hade

    för den var verkligen äkta(L) jag hoppas att du en dag hittar tbx till mig men tills dess lever jag mitt liv lite smått å galet. mister man en står tusen åter, kysser man en står tusen och gråter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0