ripped my heart

jag fattar inte hur dom flesta tjejer kan säga ord som t.ex: jag är för ful för att leva, ingen vill ha mig för jag har finnar, alla hatar min kropp, det finns inget fint med mig, jag fattar att jag inte har ngn kille... asså dom flesta tjejer säger liknande saker till sig själva å då undrar jag bara: VARFÖR I HELVETE SKA MAN BRY SIG? tänk på dom som inte ens får leva ett normalt liv,tänk på alla barn i världen som har det så sjukt svårt. tänk på alla som inte ens har ett liv. tänk på dom som hafft ett liv å sne förlorat det? tjejer lägg ner nu! whatever vad killen säger! vill han inte ha dig för den du är så skit i han då. isåfall är han ändå inget att ha. i belive in you! i belive i belive i belive i belive in you all! älska er själva på ett snällt sätt så ska ni se att killarna också kommer:) en tjej ska inte se ut som att hon gjort till sig för att se normal ut, en tjej ska se ut precis hur hon vill. vill hon va emo så låt henne, vill hon vara den lilla prinsessan så låt henne, vill hon vara fjortis så låt henne, vill hon förstöra hennes liv så låt henne, nu menar jag inte att folk ska skita i sina kompisar utan jag menar bara att man borde vara tacksam för den man är. och jag vet att jag inte är felfri jag heller för jag klagar jämt på att jag är fet å massa sånt. och jag säger till mig själv varje dag, malin du bygger ditt liv på misstag. du gör misstag och för varje misstag du gör så blir du bara bättre och bättre. så till alla tjejer som känner att dom inte duger: det kan jag lova att ni gör! bara ni tror på er själva så tror dm andra också på er:) 

det var allt jag hade att säga idag, imorn har vi spanskaglosor så dom måste jag fixa:) så godnatt:D

 förlåt, jag förstår att bilden blir väldigt uttjatad men jag måste bara skriva några rader till min älskade fredric erixon(L) jag vet att allt blev så fel å jag bara önskar att jag kunde rätta till alla fel som blev som dom blev, jag älskar dig gubben min men såhär kan vi inte fortsätta. hoppas du läser detta å kanske faktiskt fattar att jag gillar dej grymt mycket! å jag vill inte ha det så som vi har det nu å jag vill att vi ändrar det tsm... ring min nån dag när du har tid för mig, puss och kram till min underbara älskling(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0