pallar inte med all skit...

nu har jag fan tagit nog med skit från alla er som inte vet vad ett liv är, man ska älska sitt liv inte hata det. å till alla er som vill få mig till botten. ni har lyckats! jag kan inte hålla ett helt liv om folk försöker sänka det hela tiden. skolan får vänta, nu har jag annat för mig! jag måste tänka på mitt liv ett tag. å med det liv jag har just nu så lär jag inte behålla det länge till...
jag älskar er som hjälpt mig genom livet men nu orkar jag inte mer. jag tänker bygga mig uppåt från botten men först ska jag tänka igenom allting riktigt noga, och till dig stina så säger jag bara några saker: du har varit och är fortfarande en underbar människa, jag glömmer dig aldrig, du har alltid stöttat mig men den här gången räckte det inte, jag älskar dej gumman men när livet sviker så finns det ingen annan väg ut. jag hoppas att du förlåter mig för alla dumma saker jag gjort i mitt liv, men jag hoppas också att du förlåter mig för det jag tänker göra. du vet vem jag vill ha, du vet vem jag älskar, du vet varför jag är ledsen, du vet varför jag tänker göra detta, så det tänker jag inte förklara, jag hoppas att du aldrig glömmer mig. jag hoppas alla minnen finns kvar i våra huvuden, jag vill inte försvinna från världen, men jag vill glömma vem jag är å all min omgivning. jag vill glömma alla drömmar, alla minnen, jag vill bara försvinna nu, bara somna å aldrig vakna igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0