ny mobil ``igen´´

fick lite ångest för att jag varit så dålig på att blogga så tänkte passa på att blogga lite:D iaf ville bara säga att jag har fått min nya mobil, jag fick en ny den 2 juli men efter ungefär 1 månad lite drygt så tappade mamma den i en tekopp så aah, å nu först ÄNTLIGEN har jag fått den:D å sen när jag satt å smsade med frida i bussen påväg till emmaboda så fick jag veta att amanda ska ha en likadan, jag känner inte en enda människa som har likadan å sen kommer hon å säger att hon ska ha likadan:O aja det får hon väll köpa om hon nu vill:Pmen iaf som jag skrev innan så ska jag faktiskt sova nu så vi hörs:D / maaalindaaahlberg;*
 fotograf:maaalindaaahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0