ny header

nu är min nya header klar, så stina ska bara hjälpa mig att lägga upp den:D idag blire träning å med tanke på att jag inte har ngt roligare i mitt liv att göra just nu så ska jag skriva lite om veckans som börjar imorn:D

måndag: skolfottografering, fixa praktikplats
tisdag: orienteringsdag/tävling, sånglektion, simträning
onsdag: inget att göra
torsdag: åker till lägerskola så en lista kommer snart upp på bloggen:P
fredag: kommer hem från lägerskola, sång och gitarrlektion
lördag:jobba
söndag:jobba och sen träning.
min vecka är så gott som full, på onsdag ska jag nog ner till kalmar å shoppa lite å sen träffa emil en stund:P ngn som vill följa?:)
 Fotograf:maaalindaaahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0